زبان EN AR
+
اندازه قلم
-
رنگ

شرح وظایف اختصاصی کمیته رسانه

 

۱ - ابلاغ دستورالعملها به واحدهای تحت پوشش و نظارت بر اجرای قانون جوانی جمعیت

۲ - بررسی وضعیت موجود و تجزیه و تحلیل رسانه ای آن جهت برنامه ریزی تحقق اهداف در سطح آن معاونت

۳ - رعایت و اجرای شیوه نامه الزامات رسانه ای حوزه خانواده و جوانی جمعیت " راهنمای گام به گام تولید محتوای استاندارد با موضوع خانواده و جوانی جمعیت" ابلاغی از معاونت بهداشت

۴ - اطلاع رسانی مزایای بهداشتی قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت برای کارکنان و عموم مردم با استفاده از ظرفیت درون سازمانی (دانشگاه/دانشکده) و برون سازمانی (صدا و سیما و...)

۵ - بازتاب اقدامات حوزه خانواده و جوانی جمعیت در تارنمای دانشگاه/دانشکده و...

۶ - نظارت بر محتوای رسانه ای تولیدی دانشگاه/دانشکده جهت جلوگیری از انتشار محتوای مخالف سیاست های افزایش جمعیت و فرزندآوری

۷ - استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد و گروه های مردمی در راستای رسانه و فرهنگ سازی بهداشتی حوزه جمعیت و فرزندآوری

۸ - تولید محتوای رسانه ای با هماهنگی اداره جوانی جمعیت ستاد وزارت بهداشت (موشن گرافیک، عکس، فیلم، تیزر، موشن و ... ) جهت معرفی، تبلیغ و ترویج فرزندآوری و حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و ارسال به واحدهای تحت پوشش با همکاری تمامی کمیته ها

۹ - فضا سازی محیطی در تمامی اماکن وابسته به دانشگاه / دانشکده مانند ستاد دانشگاه/ دانشکده، معاونت ها، ستاد شبکه/مرکز، مراکز بهداشتی، پایگاه ه و خانه های بهداشت، بیمارستانها و مراکز آموزشی، درمانگاه، پلی کلینیک، داروخانه و ......

۱۰ - استفاده از ظرفیت تولیدات رسانه ای جهت فرهنگ سازی عمومی و فرهنگ سازی در نظام بهداشتی در راستای تحکیم خانواده،اصلاح سبک زندگی ،فرزند آوری و ...

 

نشانی: 
نظرسنجی
آمار بازدید
تعداد بازدیدکنندگان امروز 69
تعداد کل بازدیدکنندگان تا امروز 19343
تعداد کاربران بر خط 0